Studiuj na kierunku zarządzanie!

Regulamin konferencji

Regulamin XI Konferencji Naukowej
Horyzonty Zarządzania 2025
organizowanej przez Katedrę Zarządzania Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
w dniach 11-13 czerwca 2025 r.

§ 1. Postanowienia ogólne


1.1. Konferencja Naukowa „Horyzonty Zarządzania 2025”, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach 11-13 czerwca 2025 roku.
1.2. Organizatorem Konferencji jest Katedra Zarządzania Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
1.3. Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
a) Organizator: Katedra Zarządzania Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
b) Uczestnik: osoba dokonująca rejestracji na Konferencję poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Konferencji.
c) Strona internetowa: oficjalna strona internetowa Konferencji znajdująca się pod adresem: https://kz.ubb.edu.pl/horyzonty-zarzadzania (wraz ze wszytskimi jej podstronami w tym adresie oraz formularzem zgłoszeniowym, do krótego prowadzą linki ze strony Konferencji).
1.4. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie i Regulaminie Konferencji.
1.5. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.


§ 2. Uczestnictwo w Konferencji


2.1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji.
2.2. Rejestracja wymaga podania danych osobowych Uczestnika, tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz dodatkowych informacji niezbędnych do wystawienia faktury.
2.3. Uczestnictwo w konferencji oznacza uczestnictwo w obradach sesji naukowych i imprezach towarzyszących.
2.4. Uczestnik Konferencji zobowiązany jest do wniesienia opłaty za udział w Konferencji w wysokości, terminie i na konto wskazane przez Organizatora. Informacje o opłatach znajdują się na stronie internetowej Konferencji. Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty noclegu, wyżywienia i imprez towarzyszących.
2.5. W przypadku wycofania się Uczestnika Konferencji z przyczyn niezależnych od Organizatora opłata za udział w konferencji nie jest zwracana.


§ 3. Zgoda na wykorzystanie wizerunku


3.1. Podczas Konferencji Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne oraz filmować jej przebieg dla celów dokumentacji, promocji i reklamy Organizatora.
3.2. Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem nieodpłatnej, nieograniczonej ilościowo, czasowo ani terytorialnie, zgody na nieodpłatne wykorzystanie, obróbkę, powielanie i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku uczestnika utrwalonego na zdjęciach wykonanych podczas Konferencji bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych Konferencji. Powyższa zgoda jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Konferencji mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim na stronie internetowej Konferencji oraz serwisach otwartych, zamkniętych i na portalach społecznościowych.
3.3. Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na wykorzystanie swojego wizerunku w dowolnym momencie, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres e-mail Organizatora lub w formie pisemnej bezpośrednio u Organizatora Konferencji. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania wizerunku dokonanego przed jej cofnięciem.
3.4. W przypadku wycofania zgody Organizator zobowiązuje się do zaprzestania dalszego wykorzystywania wizerunku Uczestnika i usunięcia go z dostępnych materiałów promocyjnych, o ile jest to technicznie możliwe i nie narusza praw osób trzecich.


§ 4. Dane osobowe


4.1. Administratorem danych osobowych uczestników Konferencji jest Organizator, a dane będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) w celu organizacji Konferencji oraz komunikacji z uczestnikami. Organizator Konferencji nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom.
4.2. Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i służą wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji.
4.3. Dane osobowe Uczestnika podane w formularzu zgłoszeniowym przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konferencji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników i identyfikatorów.
4.4. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów przeprowadzenia Konferencji zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
4.5. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane innym administratorom danych bez jego wiedzy i zgody.
4.6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w Konferencji. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4.7. Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z przepisami prawa, a także powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.


§ 5. Postanowienia końcowe


5.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego podczas rejestracji na Konferencję celem powiadamiania Uczestników Konferencji m.in. o zmianach programu Konferencji, Regulaminu oraz wysyłania zaproszeń na kolejne edycje Konferencji.
5.2. Uczestnik Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem oraz Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik 1 do niniejszego Regulaminu) i akceptuje ich postanowienia.
5.3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani na stronie internetowej Konferencji.
5.4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
5.5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
5.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.03.2025 r.

Załącznik 1 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Konferencja Naukowa „Horyzonty Zarządzania 2025” 11-13.06.2025 r.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), UBB w Bielsku-Białej informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:

I. Wskazanie administratora: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Bielsko-Bialski z siedzibą przy ul. Willowej 2, 43-309 Bielsko-Biała;

II. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i e) RODO, w związku z realizacją Konferencji Naukowej „Horyzonty Zarządzania 2025” oraz w celu budowania pozytywnego wizerunku Administratora danych w przestrzeni publicznej oraz w mediach;

III. Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest całkowicie dobrowolne. Jednakże odmowa ich podania, uniemożliwi wzięcie udziału w wydarzeniu

IV. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych: Odbiorcami Pana/Pani danych będą:

organizatorzy, osoby odwiedzające naszą stronę internetową oraz media (portale społecznościowe), prasa lokalna, a także autorzy i odbiorcy pojawiających się w związku z tym wydarzeniem publikacji, materiałów sprawozdawczych, promocyjnych i informacyjnych

V. Okresy przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celów związanych z organizacją konferencji oraz zgodnie z obowiązującą kategorią archiwalną, która obecnie wynosi nie mniej niż 5 lat, lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.

VI. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.

VII. Prawa osoby, której dane dotyczą: prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli nie zostaną usunięte przez administratora w ww. terminie; prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VIII. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG oraz organizacjom międzynarodowym.

 

Jeśli ma Pani/Pan pytania odnośnie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email iod@ubb.edu.pl lub pod numerem telefonu 33 8279344.

©2023 WZiT. Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Zapisano